tisdag 23 maj 2017

Muminmuggar fram till och med våren 2016


Bland mina kataloger och broschyrer fann jag en liten sammanställning över alla muminmuggar (från Arabia) med årtal och namn, så jag har passat på att scanna in den utifall att jag råkar tappa bort den.








 Sedan dess har det kommit ut säsongsmuggar så som Midsommar, som kom sommaren 2016 och Snöhästen, som kom vintern 2016. I år har det kommit ut Sommarteatern och jubileumsmuggen Akvarell.

De jag har är Tofslan och Vifslan, Stinky, Mumintrollet, Muminmamma, Muminpappa, Lilla My Röd och Håll Sverige rent 2. Jag ligger lite efter när det kommer till samlandet av dessa muggar.

Om du känner att du vill börja samla på muminmuggar så vet jag att det just nu finns ett gäng tillgängliga i poängshoppen hos YouGov. YouGov är en sajt där du svarar på undersökningar i utbyte mot poäng, som du sedan kan byta in mot olika varor i en sk poängshop. Om du vill registrera dig hos dem så kan du klicka här: YouGov




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar